Bakispizza!

Idag är det dagen efter, och jag har ätit bakispizzan, men är inte bakis, men ha vart sugen på pizza sen i torsdags, så idag hade jag en bra anledning till att äta de;)
Mamma och pappa var oxå med och käkade=)
Vi var i Bönared idag, ett ställe utanför mullsjö och åt jordgubbstårta, mysigt och mumsigt! åkte en sväng till mormor i Habo, och sen till Maxi, och sen käkat pizza. Och nu sitter jag här och gör ingenting, är trött och äckligt mätt:P

Igår vart det fest hos Sara, det var jättetrevligt=) Satt ute hela kvällen på deras altan, mysigt!
Åkte hem vid halv två, då var jag tröötttt! och hungrig, så fick äta riskakor när jag kom hem, haha, sen somnade jag som en klubbad säl!

Imon blir det jobb igen, 8-17, suck..jag hatar att jobba tidigt, måste juh gå upp så tidigt då:(
Är det någon som vill följa med mig till Ullared och till Liseberg?? malin? jenny?

Nehe, ska lägga mig här på soffan nu och kolla på tv, finns inget kul att kolla på men..
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0