trött!

Just nu är jag trött som fan!
Gick en sväng på stan, och sen blev det en bagel på wasa såklart=) och pratade en massa..pratade inte om så roliga grejer..usch! Men det kommer bli bra iaf..
tänker på dig gumman!

Efter det så åkte jag upp till syrran..gjorde inte så mycket där, bara softade, och åt pizza.
mätt som tusan, men vart så himla godissugen ändå efter det..
så när mamma å pappa kom å hämtade mig nu så skulle de ner till maxi, sikken tur för mig, för då kunde jag köpa choklad=)
Så nu är jag inte sötsugen längre, mår nästan bara illa..haha! Illa!

Men har haft en trevlig dag överlag (ett eller två ord?)
Nu måste jag sova mig innan jag däckar här på tangentbordet!

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0