Söndagsångest

Jag säger som Malin skrev i sin blogg tidigare idag:
Att man känner sig deppig och har ångest på söndagar, att det hänger kvar sen skoltiden, då man visste att det snart skulle hända nått tråkigt, dvs det är snart måndag och skola.
Men nu går jag inte i skolan, och jag ska inte jobba imon, men ändå känner jag mig sådär söndagsdeppig..fy fan!
Imon kommer Sandra och Diesel till mig på morgonen, och det ska bli så himla kul!
Sandra ska köpa med sig frukost och jag har bakat ikväll, så lär bli mysigt=) Så jag borde se fram emot morgondagen, och det gör jag verkligen oxå, för med Sandra har man alltid kul, och att Diesel följer med är bara ett stort plus!
Men ändå har ja den där jobbiga känslan inom mig..fy fan, det suger dase som fien skulle sagt!

Micke ringde mig innan, det var skojj=) snacka lite skit, och det är juh alltid trevligt!

Nu är det bara tagga i 12 dar, för sen på lördagen den 13 dagen efter idag är det PARTY!!! Jag längtar redan!
Få träffa folket igen, och supa sig fuller:P haha...okej det där var överdrivet må jag säga!
Men längtar iaf..
Och sen blir det som sagt gbg och ua nångång veckan efter, kuuuul!=)
Få komma iväg lite igen, det behövs så att säga!

Nehe, borde verkligen gå å lägga mig nu..
gå å lägga sig och dra täcket över huvudet och hoppas att man kan få sova bra inatt!

Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Fiien

Usch! Såna där fula ord säger inte jag!



TAGGA TAGGA DEN 7:E FEB! Då ska vi bli fulla thihi FJORTIIIZZZ

2009-01-25 @ 22:40:48
URL: http://fiien.blogg.se/
Postat av: Emmah

Den 14e är en lördag, 13e är en fredag ;)

2009-01-26 @ 04:42:18
URL: http://bemmsens.blogg.se/
Postat av: MalleBalle

Ja faan vad jag hatar söndagar. Jag tycker vi byter bort den dagen mot en fredag till =)

2009-01-27 @ 12:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0