Snöregnar

Ja usch, uta är det snöblandatregn, finns det nått tråkigare väder eller?
Och här sitter jag och gör inte ett skit, eller ska snart gå å fixa håret and put on some mascara!
Ska åka och jobba om en timme, är bara 4 timmar vilket är skönt, är på Åbolid..och de vet vi juh vad jag tycker om det stället:P

Igår fick jag äntligen träffa min underbara Fia igen=) Vi var på stan en sväng, men vi var faktiskt så duktiga så vi köpte ingenting, Fia lämnade tom tillbaka en tröja!
Men en fika på Vasas blev det självklart, gött att bara sitta där och njuta av en god kaka och bara prata och skratta och ha de soft=) Och med Fia så blir de liksom bara lite bättre, det är som pricken över i:et eller som grädden på moset eller kalla det vad man vill, det är helt enkelt det bästa=)
Efter det åkte jag upp till a6 där jag träffade sara och Linus, och vi tog oss en sväng där uppe..träffade senare mamma å pappa och gick och handlade mat, och jag köpte mig en dvd, har juh köpt en tv så ville ha en dvd till den oxå, men har inte fått hem tv:n än så, men ska nog hämta den på lördag kanske:) Hoppas hoppas.
På lördag blire nog lite partajj=) Peter och Robert kommer ner vilket ska bli sjukt kul, behöver lite peter och robert i mitt liv nu, haha de kan man juh tolka som man vill men jag menar att jag behöver lite av deras sjuka humor och deras partydeltagande=)

Nehe, om man skulle ta och fixa till sig då.
Fan, ge mig ett jobb och en lägenhet nu, jag vill inte vara kvar här längre!

Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Fiien

Det var mysigt och träffa dig igår med ju :) Prata och ha det så kul!

Hoppas det går bra på jobbet idag! På lördag blir det party party, hihi :D

2009-01-22 @ 13:12:06
URL: http://fiien.blogg.se/
Postat av: Soini

Åh en dvd! En sån behöver jag med! Vad kostar dem?

2009-01-22 @ 16:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0