Saknar

Jag saknar att ha någon att slänga käft med, någon att skratta med, någon som man kan vara sådär ironisk med!
Kom att tänka på när jag jobbade i Sävsjö, så jobbade jag 3 eller 4 pass per vecka, och varje pass bestod av massa skratt och käftslängning och det var så himla kul.
Jag kommer aldrig få jobba i en sådan bra arbetsgrupp igen:/

Menmen nog om det.
Igår vart det fest som bara den!
Först käkade vi tacopaj, så himla gott...skönt att bara komma dit och sätta sig, läsa en tidning och njuta av matlukten, och av att Peter lagade maten, tack vännen=)
Efter det så knökade vi ihop oss i Fiens säng och kollade på hockeyn och började dricka lite smått, jag var inte så taggad, så jag började dricka ordentligt efter någon timme, när man började fixa sig och byta om och allt det där, och när partymusiken kom igång.
Det var alltså jag, fia, peter och Box, lite senare kom även Johnnie (johnny?) och gjorde oss sällskap.
Och vi hade de riktigt skojj, skrattade en massa, sedan så skjutsade mamma fien in oss till stan och till Olles, där vi fortsatte att ha riktigt skojj!
Söp och dansade och hade skitkul, träffade Maria Lindén, inte träffat människan på evigheter så det var grymt kul!
Träffade även min syster och hennes kompis Ida=)
Sov sedan hos Fia inatt, och kom hem vid typ tre. Vi stannade och käkade pizza på hemvägen, sen vart de direkt in i duschen alltså som gällde, kände mig så äcklig!
Och nu sitter jag här och skriver lite, pratar med Fien på msn..ska gå och baka sen, Sandra och Diesel kommer hit imon, så Sandra skulle köpa med sig frukost och jag skulle fixa fika, så blir nog en kladdkaka tror jag minsann!

Nu blir det fest igen den 7 februari då vi ska fira Fien och Box eftersom de fyller år där i svängarna:P
Så det ska bli kul, få träffa grabbarna igen då=) Och sen blir det gbg, och kanske en sväng till Uddevalla med veckan där efter, kulkulKUL!!!

Nehe, ska jag inte skriva mer här.
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Fiien

Underbar helg! Helgen om två veckor måste bli bättre! <3 love you!

2009-01-25 @ 17:50:23
URL: http://fiien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0