Rättelse

Ska börja med att rätta mig sen gårdagens inlägg..det var spindelharpan jag spelade och inte kungen!
Rätt ska vara rätt..och idag slog jag rekordet med 9 poäng, så nu har jag 1195 som poäng, najs:P haha..

Har jobbat idag, 13-20..det gick bra..men fan jag gillar verkligen inte det där stället..
allt känns så oseriöst och äckligt där..på nått sätt..
liksom, ha mig och en från bemanningen och ingen av oss har varit där särskilt många gånger..katastrof..eller nee de blev de inte, men nästan:P
Glömde faktiskt att ge hennes medicin, som tur var så var de inte så viktiga mediciner som krampmediciner å sånt, utan bara smärtstillande, så det var liksom tur i oturen..men ändå, känner sig så jävla kass då!

Menmen..när jag kom hem käkade jag pastasallad (jag var redan mätt men åt som en häst ändå:P) och tittade på "På spåret" och sedan på "let´s dance". Såg inte blondinbella mer än på snabbgenomgången, och hon verkade inte särskilt bra..haha!
Men Morgan va juh grym;) vad hette hans medspelare i Tippen?? Nån som kommer ihåg, jag å pappa funderar på detta men inte kommit fram till nått..jobbigt!

Nu är det då helg, är lördag om 12 minuter...jaha..
snart en vecka sen man kom hem från uddevalla..en vecka och två dar sen nyårsafton..vart fan försvinner tiden?
Jag vill att det ska vara för en vecka sen...umgås med de bästa igen..
Ska vi dra ihop gänget å festa snart eller??
Skulle va så kul, saknar er juh!

Ska inte göra nått i helgen..vad jag vet iaf..
vet ni en sak?
Jag saknar Tuffs, min lilla bebis! jag vet att han har det jättebra, men ändå..han är min bebis och jag saknar honom.
måste få tummen ur och åka å hälsa på honom snart..men det kommer vara så jobbigt, det är det jag är rädd för. men jag måste göra det, för saknar honom så mycket, plutten!
Men vill att Lovisa ska va hemma isf, men hon åker iväg imon..så det blir lite svårt då!

Jaha, så är det..
kanske borde gå å lägga mig nu då.
Ha de så bra!

Pussåkram från den mindre lyckliga!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Typ stefan? lasse? eller nåt :b

2009-01-10 @ 00:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0