Kungen

Det har jag suttit å spelat nu..
får panik för att jag inte kunde slå rekordet som jag satte innan:P haha..
1187 poäng är det högsta jag fått..och efter de har ja kommit upp i 1184 som mest, så jävla störande!
Haha sikka värdsliga problem jag har!

Idag har jag vart en sväng på a6, hittade mig ett par jeans, ett par mörkblå, lite högre i midjan..haha men det var faktiskt skönt, trodde de skulle va obekvämt men de va de inte;)
Köpte oxå två stycken silver/svarta ljusstakar, typ fyrkantiga, på rean på village, redigt snygga måste jag säga att de var=)
Älskar juh sånt där med ljus å sånt..
jag vet precis hur jag vill ha de i min lägenhet sen någon gång i framtiden..åhhh de kan bli så jävla snyggt, måste flytta NU!!
haha..

har suttit å letat jobb idag med då..
hoppas att man kan få napp snart! så jag kan flytta härifrån, starta upp på nytt!
Skulle va så skönt.
Vill att livet ska vara som i filmer, så enkelt, det finns ett manus och man följer det..okej man ska inte veta precis allt som händer, det måste juh bli lite överraskningar..men vissa delar vill jag att det ska vara som i filmerna..
som t.ex kärleksscenerna..ja jag är nog en obotlig romantiker..:S
Gaaah, ge mig kärlek..gärna som i filmerna;) hihi..

Imon är det jobb igen då, jag vill inte! men få tänka på pengarna..så jag kan flytta hemifrån och inreda det så som jag vill ha de;) hihi!
Åhh min lägenhet kommer at bli mys...om man får tapetsera/måla om, om man inte hittar en lägenhet som redan är i bra färger vill säga:P haha..

Nehe, nu måste jag gå å sova!
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0