Jobba

Idag ska jag jobba, tjohooo!! 13-20.30 så ska åka om en halvtimme...
dock så har jag börjat bli förkyld, mindre kul måste jag få säga..
så få la se om det blir nån utgång på fredag med tjejerna..det är sådant man märker helt enkelt..
få väl åka dit och säga hej i värsta fall, kanske börjar bli för gammal för att festa? jag tror det ibland faktiskt..haha.
Ska juh bli iaf 3 helger i rad nu med fest, om jag inte blir sämre då vill säga, men det ska jag INTE bli!

Annars är det rätt lugnt på denna sidan Sverige måste jag säga.
Händer lika lite som vanligt..okej ingenting händer här som vanligt!
Jag vill ha Fiens sportlov så vi kan åka till Göteborg och spendera massa pengar, och sen kanske det blir färgelanda efter det, hoppas hoppas hoppas!!

Nehe, orkar inte skriva mer, för har inget att skriva om.
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack söto!!! :) kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2009-01-28 @ 21:53:11
URL: http://thesilence.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0