God fortsättning

God fortsättning till er alla!
Mitt nyår var helt jäkla underbart roligt, började med att jag, fien, sara, bag och peter käkade fläskfilé och potatisgratäng här hemma, det var så jäkla gott=))
Och sen fixade vi i ordning oss. och sedan åkte vi till Totte inne i Uddevalla där det var fest, okej det var lite dött i början, men när de kom på lite bra musik och vi hade fått i oss lite, haha då var det full rulle resten av natten, vi dansade och sjöng och pratade och skrattade, och allt var precis så bra som de ska va!
tolvslaget blev det raketer och champange, och sara och johan förlovade sig, så jag, fien och mikiz och sara såklart grät som änna lipsillar, haha! Att man ska va så känslig, men det var så himla fint!
Det värsta var att jag grät typ resten av kvällen för allt och inget:/ menmen, jag var glad, så jag var inte ledsen och aa allt var bara så konstigt, var väldigt mycket känslor kan jag juh säga!

Skulle åkt hem igår, men jag ville inte åka hem, så jag åker hem imon istället!
Gött att slippa komma hem till tråk jönköping!
Och vara med Fien är det bästa som finns!
Idag har vi varit på Överby, shoppingcenter i Trollhättan, tar väl kanske 30-40 minuter att åka dit, och jag shoppade mig en jättefin klänning på rean på MQ, fanns en enda kvar, i min storlek..då kunde jag inte låta bli, men jag vet inte när jag ska ha användning av den:P haha.. menmen, man lever bara en gång.
Nu är jag hungrig, se om fien kan komma ut från sovrummet snart:P och äta mat med mig;)

Nehe, nu orkar jag inte skriva mer.
Ha de bra!
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Anonym

UNdra vad som hände i sovrummet :O HAHAHAHA!

2009-01-04 @ 11:34:11
URL: http://fiien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0