Aftonskrivning

Jaha, så var det kvällen igen..
börjar väl luta åt att man ska gå å lägga sig snart..
har suttit här vid denna sega dator (får spel snart) och druckit smoothie..det var gott, men det var tråkigt att dricka, dels för att jag är så jäkla mätt och dels för att Fien inte är här, eller jag hos Fien rättare sagt..
Fan vad jag saknar min Fien, min andra halva! jag är inte hel utan dig, kommer aldrig att va det heller!

Vill att Mickiz ska logga in på msn, vi har en del att prata om, haha!
Kanske kan få lite ordning och reda på mina tankar om vi tar ett snack, hon verkar vara en klok kvinna som säkert kan ge mig lite goda råd=) *hoppas hoppas*

Nu lyssnar jag på Human igen, vet inte hur många gånger jag har lyssnat på den idag, alltså den är bara så underbart jävla bra den låten, så ni som inte har lyssnat på den, ni MÅSTE göra det nu!

Idag har jag vart med min syster och systerson, de har varit här och vi åt mat och sara gjorde en chokladkaka, och vi har lekt med lera och busat. Roligt, sedan var vi och handlade på maxi, så jag kunde göra smoothie:P och sen skjutsade jag hem dom. och sen hem hit igen...tråååk!

Jag vill härifrån, måste ta tag i jobb och lägenhetssökandet nu!
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag saknar dig med! <3

2009-01-06 @ 22:00:15
URL: http://fiien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0