Tystnad

Usch, det är en sådan konstig stämning här hemma..så tyst, så påtryckande tyst..
jag gillar inte det!
Visst kan det vara skönt när det är tyst och lugnt, men nu är det liksom för mycket!

Idag har jag inte gjort så mycket, tog en promenad idag på förmiddagen..
lagat lite mat och ätit och diskat..
ringt arbetsförmedlingen för att redovisa om ja sökt några jobb..alltid lika kul!
luggit i sängen och glott på tv, älskar att ha tv på rummet!
Och så har ja sutit här..
Inte så upplyftande dag med andra ord, men å andra sidan, när har jag det?

Funderar på om jag ska låna bilen en stund och åka och handla lite godis att ha tills ikväll då det är andra avenyn..
och bara åka runt lite, bara komma ut lite.
jag borde verkligen inte äta godis, men det skiter jag fullständigt i, måste köpa filmjölk med:P
Är sugen;) haha..till frukost asså;)

Så får det nog bli..
vill ha andra avenyn nu, vill ha göteborg!!

Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej på dig! Vad kul att du också har en blogg! Jag har ju dig på msn så jag såg det! Hoppas allt är bra! :) :)

2009-02-18 @ 12:42:22
URL: http://lilyrose.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0