Trevlig dag

Ja idag har varit en redig trevlig dag=)
Tog min varma sköna dusch och skrubbade hela mig och sen la jag ansiktsmask, len som en babyrumpa i ansiktet;)
Sen åkte jag ner till stan och la mig i solariet, blev inte så mycket färg, få sola nångång snart igen;)
Sedan klippte jag mig, elevklippning, han som klippte mig var hur trevlig och duktig som helst, förstod precis vad jag ville ha och allt, han kommer bli grymt duktig när han har några års erfarenhet sen;)
Lägger in en bild här nedanför, fast man ser inte så bra på den..
men klippte luggen och toppade de, klippte ur de liksom, sparade rätt mycket på längderna, blev perfekt helt enkelt!

Sedan så hoppas jag på samma buss som syrran och följde med henne hem, vi hämtade Linus hos dagmamman och var ute och gungade mest hela dagen, sen blev vi onyttiga och köpte en pizza och kycklingtallrik och delade på, men gud va gott det var!
Sen gjorde vi inte så mycket mer innan ja åkte hem, och nu sitter jag här och skriver, har lagt upp dagens bilder på Facebook, lägger upp nårra smakprov här med!

Nehe, imon ska ja ner till stan igen på eftermiddan, ta linus en stund medan sara ville gå å sola å sådär, få se om ja åker ner lite tidigare och solar jag med, vet att man inte ska sola två dar i rad, men skitsamma:P haha

Ha de så bra, hoppas er dag har varit lika bra som min!?
Pussåkram


Linus gungar







Sara och Linus myser










Min nya frisyr, syns dock inte så bra:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0