Staden i väst

Imorgon ska jag och Fiaskruttan till GÖTEBORG!
Förstår ni hur jäkla underbart det ska bli eller? Har längtat så himla mycket efter att få komma dit nu, så snart snart snart ska jag få åka dit.
Det sura är att jag ska åka dit och hem själv, eftersom Fia är i Färgelanda och ska tillbaka dit sen igen, så vi ska träffas i Götet, haha, lite kul måste jag få säga! men som sagt, surt att åka själv, men vad gör man inte för att få komma till den underbara staden?
Fia fyller juh även år imon, så då blir det jag som bjuder på lunch! Så Fia, kom på vad och vart du vill äta, det är helt upp till dig!

Igår så var jag med Sara och Linus hela dagen, mysigt!
Linus lärde sig hur man skriver buss på datan..shiet, hur ofta kan man göra det när man inte ens är 4 år? måste nog lära honom att skriva med papper och penna först tror jag, innan jag lär honom mer på datan:P haha.
Och nu är det på väg hit till mig, så få la se vad vi hittar på, blir nog leka med alla bilar, som vanligt, haha!
Ska la försöka komma på någon mat vi kan äta med sen!

I måndags hade jag myskväll!
Gjorde först tacopaj, var så himla sugen på det då Fia och co hade ätit det i lördags..:P
Och sen blev det godis och filmkväll, tittade först på PS I love you, jag har läst den boken, så var bara tvungen att se filmen, de var väldigt olika men de påminde juh om varandra, konstigt:P Men den var bra, men det är boken oxå, kan inte säga vilken som är bäst eftersom de var så olika!
Men se filmen och läs boken! Det är det helklart värt!
Och sen såg jag på Brudens bäste man, haha den var rolig, bra film som måste ses!

Nehe, nu orkar jag inte skriva mer, ska boka mig en biljett tills imon, men vet inte om ja ska boka hemresan med en gång, eller om ja ska ta de imon?
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det ska bli underbart att träffa dig imon! Sen är det ju bonus att det just är i Göteborg :D



Hemskt va du är gullig då. Mat och grejer. Jag kan äta vad som helst :)



LOVE YOU <3

2009-02-11 @ 14:02:27
URL: http://fiien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0