Lunch på Vasas någon?

Hej och hallå!
allt bra? Själv är det helt okej, är dock väldigt uttråkad.
Jag är sugen på lunch på Vasa, är det någon som vill följa med??
En fika på Vasa skulle inte heller va helt fel;) hihi...

Börja faktiskt nästan känna mig lite duktig, har inte ätit något godis sen förra söndagen, alltså på 1 vecka och 1 dag, det är riktigt duktigt då jag äter godis jämt annars.
Har inte ätit så mycket annat onyttigt heller, hoppas det håller i sig så!
Men en fika på Vasa, det skulle inte vara fel som sagt!
Alla som bor eller någon gång besöker Jkpg måste gå och fika eller äta på Vasa, man blir inte besviken!
Det skulle nog va de jobbigaste med att flytta härifrån..att ja skulle sakna Vasa!

Nehe..vad ska man hitta på idag då?
Någon som har någon idé?

Och det är massa snö ute, kan det inte bara bli vår och sommar nu,  ge mig värme!
Vill åka utomlands i sommar, fien, vi MÅSTE åka..jag va på väg att boka en resa till Tunisien, hittade en resa dit för typ 7500 för två stycken med halvpension i slutet av maj/början på juni, men det är nog inte så jättevarmt där då så..så jag sket i det..men jag va nära.
Ska sätta mig och kolla runt lite på resor, tycker det är kul att sitta och drömma sig bort lite=)

Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Soini

Håller med!! Vasas saknar man ju verkligen :(

2009-02-10 @ 16:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0