Lång promenad

Idag på förmiddagen var jag ute på en lång promenad, sammanlagt 1 timme och 10 minuter, det var jätteskönt, massa frisk luft till mig, men grejen är den att jag inte blev särskilt trött och svettig som jag vill bli av mina promenader så man vet att man har ansträngt sig, men det var väl för att jag hade med mig kameran, och då blir de juh att man stannar en del..men fick lite bra kort iaf=) natukort;)

Åkte ner till stan för att ta Linus en stund så Sara kunde gå å sola, så jag och Linus stod och kollade på tågen, och det var verkligen svinkallt, men han var glad, och då är jag glad. Sen tog vi en sväng genom stan, men det är juh så tråkigt att gå på stan här!

Så åkte hem, kokade två korvar med bröd, alltså ja kokade inte brödet, men ni fattar;)
Och sen åkte vi iväg för att retunera mina skor:( snyft som fan!
Och sen åkte vi och handlade lite till kvällen, så ikväll blir det hönökakspizza, NAMSIMUMS!
Och sen blir det godis och en cider och Let's dance, på mitt rum, ensam..tragiskt!

Imon blir det nog stan igen, mormor ska komma till stan för hon ville köpa lite nya kläder, hon har juh gått ner svinmycket i vikt så..
Så få se om jag orkar upp och följa med;)
På söndag blir de iaf jobb, ska bli gött att få jobba och tjäna lite pengar!
Har juh inte jobbat på ett tag, men kanske förhoppningsvis blir några mer tider nu eftersom de är två stycken som ska gå hem på grav. nu!

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0