Konstigt att jag inte mådde bra?

Det var inte så konstigt att jag inte mådde bra i söndags...
jag fick maginfluensa..spydde en gång på natten och en gång på morgonen, och va på toa typ en gång i timmen..
igår var jag precis död, hade inte sovit nått på hela natten, och jag fick fortsätta att gå på toa väldigt ofta på dagen med..och fick inte i mig någon mat, åt knappt en halv macka vid 20-tiden igår kväll..och ja drack cola och lite vatten på hela dan, då har man absolut noll med krafter, låg i sängen till 14 typ, tänkte då att ja skulle gå upp å äta, gick upp för trappan och satte mig på en köksstol, satt där i typ 2 minuter sen va jag tvungen att gå in och lägga mig på soffan då jag var på väg att svimma..efter ett tag gjorde jag ett nytt försök, men blev samma resultat igen..
det är jävligt illa, kunde knappt sitta upp innan de började snurra, verkligen hela kroppen är ur balans..

Sov rätt bra inatt, gick upp vid 10 och fick i mig lite filmjölk och cola och vatten, cola is the shit när man mår såhär.
och jag mådde rätt bra, så gick jag och duschade...fy fan, det var inte kul..började må riktigt illa igen, så det blev en snabb och slarv dusch kan man la säga..gick å la mig en stund, sen upp för att försöka dricka och se om jag skulle äta nått mer, men fick gå å lägga mig igen..:/
mår fortfarande illa, men jag har suttit upp nu ett tag, jag har så kallad sitträning;)
så länge man är stilla så går det rätt bra, men det  kör i magen..
och jag som ska jobba imon..det blir nog inget med det om jag inte börjar må bättre väldigt snart!

Nehe, ska inte ha mysiga maginfluensaberättelser mer nu..
längtar tills på lördag, jag ska orka vara med på lördag när det blir fest..måste ta mig till stan med och köpa presenter, vet dock inte vad jag ska köpa!
Nästa vecka blir det förhoppningsvid Göteborg med min älskade Fia, och sen får vi se om jag följer med upp till Färgelanda eller inte.
Men längtar efter att få shoppa!

Är förkyld med, den blev bättre igår, men idag är den tillbaka igen, konstigt..
förkyld och maginfluensa på mindre än en vecka, bra jobbat!
Pappa är med hemma från jobbet idag, mamma oxå men hon har nog inte samma som oss, hon går på penicillin så hon mår illa för det..tror vi iaf, men hon vågade inte chansa att gå till jobbet idag, vilket är förståeligt.
nehe..skulle juh inte prata mer om det här nu ne:P

Ska nog gå å lägga mig en stund tror jag..
skicka gärna ett uppmuntrande sms eller nått=) Sånt är alltid kul att få=)
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Sofia

Erfarenhet, nja. Vi gör samma sak hela tiden typ. Men men, bära tallrikar är inte så svårt. Bättre man får komma ut och lära sig. Men det är snart praktik så.

2009-02-05 @ 21:17:24
URL: http://fiien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0