Klagoblogg

Ja detta kanske kan bli lite av en klagoblogg..eller ja vet inte om man kan kalla de det..men skitsamma!

Idag har jag inte gjort så mycket ,kom aldrig ut på någon promenad idag, men körde lite hemmaträning, lite springa/jogga/hoppa på stället, sit ups och armhävningar och sådär..
men imon måste jag ta mig ut på en promenad!
Ska fika med Sandra imon bestämde vi precis, NAJS!
Så antingen om jag går innan det, eller om jag går hem från stan, sådant man märker;) beror på hur länge jag sover.

Menmen..
väntar på att Mästarnas mästare och sedan andra avenyn ska börja, men det börjar juh en halvtimme senare idag, eftersom en viss person har gått och förlovat sig.är den någon mer än jag som redan börjat tröttna på detta snack?
Och det leder mig självklart in på kärlek...de flesta av mina vänner har en pojkvän/flickvän..vilket i sin tur automatiskt gör att man alltid blir lite tredje hjulet, lite i andra hand vill säga..
Och de blir bara fler och fler som blir kära och skaffar pojkvänner, jag är jätteglad för er skull, det är sjukt kul att höra allt och alla kärlekshistorier, jag är en romantiker så det är klart jag tycker det är kul..
men någon gång önskar jag att det var jag som fick berätta dom där kärlekshistorierna, när jag får känna mig sådär alldeles bubblig och glad inombords...
jag är trött på att vara singel..även om det bara gått knappt 8 månader som singel, så är jag trött på det, min biologiska klocka tickar på...eller nått sånt..
gaah..det är störande, men men sånt är väl livet...min tid kommer väl den med nångång..kanske..

vill härifrån, som vanligt..flytta härifrån och börja på nått nytt och allt såntdär..
jag vet att jag har sagt det så många gånger, men det är inte lika lätt att göra det som att säga det..
måste hitta ett jobb först, och det är inte så lätt eftersom det inte finns några jobb att söka...*suck*
och när man väl fått tag på ett jobb, så ska man få tag på en lägenhet..och det vet ni juh hur lätt de är..pff..

nehe...ska glo på tv:n nu..
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0