Imon imon imon!

Jag längtar bara tills imon imon imon!!!
Ska bli sååå kul! träffa alla mina sötaste sötbollar igen, ni betyder mycket mer än mest!

Vart på a6 med Nennie idag, gjorde lite ärenden, men det blev kanonbra tillslut iaf=)
Jag köpte strumpbyxor (hudfärgade då jag tror de blir snyggast till min klänning imon), köpte Clerasil, lotion och inlägg till min bh, den är för stor så tänkte se om det hjälper med inlägg:P haha..få extra stora bröst för de behöver ja juh verkligen...nooot!

Kollade på Skavlan på Svt1 innan, Lars Winnerbäck va juh gäst, haha han är verkligen en nervös person, det kan man inte fatta när han står på scenen..men ojojoj, han är nog mer nervös än vad jag är och blyg, och det är inte dåligt.
Jag och han skulle kunna dras till varandra:P hahaha...han är dock så ful och för gammal för mig så det skulle aldrig hända (även om han inte var en stor artist som aldrig skulle lägga märke till en liten små(?)stadstjej som mig:P)...haha det var verkligen att sväva ut i tomma intet...

Jenny, (jennylihv.blogg.se) idag blev jag tagen av din blogg, som så många andra gånger, du och jag är lika som jag skrev i din kommentar.
Och en blogg som man verkligen ALLTID blir berörd av det är Solfrids blogg: soini.blogg.se
tycker absolut ni ska läsa den!

Imon imon imon!!
Gaaaaah ich längtar!

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0