Göteborg är staden i mitt Hjärta

Ja det kan man verkligen säga, finns ingen underbarare stad än Göteborg!
Satt på bussen dit igår, och var lite halvnere och jävligt trött, men så fort vi närmade oss Göteborg, man såg Liseberg, Ullevi, Läppstiftet och allt såntdär som är så typiskt för Göteborg, så sprack jag upp i ett stort leende, jag kände mig så lycklig inombords, låter säkert jättekonstigt att man kan bli så glad för en sådan grej, men det blir jag.
Jag ska flytta till den staden en dag, så är det bara!

Jag anlände till Göteborg 9.45, och fick vänta tills klockan 10.22 innan jag fick träffa min underbara Fia igen, och dagen kunde äntligen börja!
Blev lite shopping, okej Fien shoppade rätt mycket, men det gjorde inte jag..haha!
Sedan blev det lunch på Murveln, det ligger inne i Nordstan och ser egentligen rätt skumt ut, men shit vilken god mat det var, och en massa folk, vi åt Entrecote, bearneisesås (stavas?) och friterad potatis, typ som pommes, fast lite tjockare och såå mycket godare, hela måltiden var så enormt jäkla god, och kostade bara 74 kr med dryck, sallad och bröd=)
Så dit blir de nästa gång vi besöker Göteborg, lätt!
Om det inte blir sommar så man vill sätta sig på någon mysig uteservering istället, men ska nog hinna till Gbg innan det blir sommar;) haha!
Sedan fick jag åka bussen hem själv eftersom Fia åkte tillbaka till Färgelanda, och jag fick sådan jäkla ångest som vanligt!

Var en sväng på a6 innan, lämnade tillbaka en skjorta jag köpte igår..jag är så jäkla bred över ryggen och axlarna så jag kan inte ha såntdär utan att de ska kännas som jag kommer spräcka den i ryggen:P
Och så handlade vi lite mat..och så bjöd pappa på fika på cafét, blev kolapaj, den är så jäkla god, den måste ni äta om ni fikar där någon gång!

Ikväll ska jag inte göra nånting verkar det som...skulle träffat tjejerna hos en gammal klasskompis som har inflyttningsfest, men jag var inte bjuden..och det var redan så mycket folk som fick komma så jag fick inte komma..
Så jag har ingenting att göra, lite småsegt för nu vill jag hitta på nått, innan så ville ja inte de typ:P
Fick så jäkla ont i magen innan på a6, trodde ja skulle dö, först började det göra ont i magen, och sen började det göra ont bak i ryggen, riktiga krampsmärtor typ. usch va obehagligt det var, men det har gått över som tur är=)

Nehe, nu ska jag inte skriva mer!
Ha en trevlig helg, och den som nämner Alla hjärtans dag igen, gå och släng dig i väggen eller nått!

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0