Det är bevisat!

Jag har nog precis bevisat för mig själv att man mår faktiskt bättre av att gå ut och gå en sväng varje dag!
Men vi börjar från början!

Vaknade vid nio-tiden idag, gick upp efter 20 minuter och åt frukost, duschade och fixade mig, följde med mamma och pappa ner till stan för att möta upp mormor, mormor behövde nya kläder då hon har gått ner massor i vikt.
Så tillbringade två och en halvtimme i stan, jag köpte en skjorta, i lilarutigt, riktigt snygg! Kul att jag hittade en, köpte juh en när jag och Fia var i Gbg, men den va juh så jäkla figursydd, och jag är juh så bred över ryggen så kunde juh inte ha den iaf, men denna var inte det, utan den var lite sådär lös, så det var trevligt!
Mormor bjöd på en mackfika på Sesamhuset, fy tusan va dött det är inne på Sesamhuset.
Sedan åkte vi till Willys där det handlades mat, åkte sedan hem till mormor och åt kött och potatis och sås, mormor är grymt bra på den maträtten!
Sedan så åkte vi till kyrkogården och tände ett ljus för farmor skulle fyllt år idag, grattisgrattis!
Och nu hade jag blivit jäkligt trött, höll på att somna i bilen..åkte hem och har suttit lite vid datan, började få ont i huvudet och började må illa, ja bara "va fan ja ska inte bli sjuk igen"..så tänkte efter en stund att jag har inte vart ute å gått idag, och det kanske är därför jag inte mår så bra..så nu har jag vart ute å gått typ sådär en kvar bara och nu har jag druckit lite vatten, och tro det eller ej, men det känns faktiskt som att jag mår lite bättre, så det är nog bevisat att man faktiskt mår bra av att gå ut och röra sig en stund varje dag, nu ska vi snart äta lax och en god sallad, om de har fixat nån sallad vilket ja inte kan tänka mig, så nu ska jag gå och göra det.
Sen ska jag gå och lägga mig, börjar jobba klockan 8 imon och slutar klockan 20, lång dag med andra ord!

Hoppas ni andra mår bra och har en bra helg!
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du är så söt min älskling :) Kul att du hittade en skjorta idag :)



det var föräldra dag uppe i kinnarps. Alla föräldra som har barn som spelar hockey. Så dom kalasade till det :) jag serverade gamlingen bosse ahl, haha ;D Love you!

2009-02-21 @ 22:48:25
URL: http://fiien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0