BLÄÄÄ!!

Fy fan vilken otroligt tråkg jävla dag!
Kan någon ge mig ett liv tack! NU!
Har bara suttit hemma hela dagen och inte gjort nånting..precis som vanligt..
men idag har det känts extra jobbigt och tråkigt..undra varför:/
Ingen som hör av sig..okej jag kanske inte är så bra på det heller...meen..hmm..
jag har försökt, men får aldrig nått tillbaka känns det som, så jävla surt så de finns inte!


Ska la äta nått snart, tror jag är lite hungrig..men vet inte vad jag vill ha:/
sen ska jag gå och lägga mig..

Nån som vet hur mycket det kostar att träna på friskis? typ månadskort? tiokort? halvårskort? och så vidare..

Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du ska börja träna ska jag med det!

2009-02-26 @ 19:50:54
URL: http://fiien.blogg.se/
Postat av: Balle

Gumman =(

2009-02-26 @ 22:41:06
Postat av: Anonym

500 i månaden typ

2009-02-27 @ 04:47:05
Postat av: jennie

Sötis!

2009-02-27 @ 20:33:58
URL: http://jennieskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0