Bättre

Nu är jag helt klart bättre=) Så skönt, igår började det äntligen vända till det bättre igen..
men jag är inte helt hundra än, men kanske 95% iaf, och det är juh en klar förbättring;)

Idag ska jag till stan eller a6 med Jennie..om jag kan få tag på tjejen någongång:P haha..
Hon är komplicerad ibland;) Glömsk är väl det rätta ordet..haha!
Får juh låna bilen idag iaf, vilket är oerhört skönt, slippa att åka buss! Finns inget tråkigare än att åka buss tror jag!

Imon ska jag äntligen få träffa alla mina sötbollar, UNDERBART!
Men blir nog inte så mycket dricka för min del imon, det blir lugnt så att säga.
Ska fixa mig hos Jennie imon och ska nog sova hos henne oxå. för orkar inte åka hem mitt i natten!

Nehe...måste gå dricka nått. är törstig som ett as!
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0