Juldagen

Hoppas ni har haft en bra jul!
Min har väl varit sådär..tyvärr!
Började i förrgår med att inget gick som de skulle, mobilen blev spärrad, hade inga kläder tills igår och aa, de va inget kul..
Igår jobbade jag från 8.30- 15, eller ja 14.50 typ..gick bra, men va så jäkla segt, fanns liksom inget att göra.
Sen när ja ska åka från jobbet får jag en tråkig nyhet..usch, gick med en klump i halsen hela dan, och den sitter fortfarande kvar där! tårarna bränner..de vill komma ut, men ska hindra de ett tag till, om ja kan..
Usch, tänker på er så himla mycket! ingen är värd något sådanthär!

Nehe..har försökt plocka undan och städa lite..men kommer inte så långt..
kanske borde fixa mig lite och följa med Mikael och handla vad de nu va han skulle handla..tänka på nått annat.
Ikväll ska vi ha lite förfest här och sen äta på Harrys, känner verkligen inte för det, det känns så fel att roa sig just nu!

Hoppas ni får en fortsatt bra helg, snön verkar snöregna bort..
men vi fick iaf en vit jul!

Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Anita

Hej underbara!

Tusen tack för dina ord. Du gör mej så glad.

Gott nytt år och hoppas att det blir ett bra 2010 för oss alla.

Stor kram till dej från mej

2009-12-30 @ 20:27:23
URL: http://anita.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0