God morgon och gott nytt år!

I år kommer jag inte göra någon årskrönika som jag gjort tidigare år, lust, tid och ork finns ej för detta.
Men ska sammanfatta med att detta året har varit väldigt upp och ner!
Har funnits dagar som har varit mer än toppenbra och dagar som har varit så otroligt dåliga så man inte har vetat vart man ska ta vägen, men det är väl så det ska vara, upp och ner..men mina svängningar kan vara enorma, och skrämmande, fråga Micke;) stackarn, han har redan fått se en del av mina svängningar, men han älskar mig ändå, hoppas jag, han är iaf kvar hos mig..eller rättare sagt jag är kvar hos honom eftersom vi bor i hans lägenhet!
Det finns vissa dagar man vill komma ihåg lite extra detta året, t.ex

* när jag fick min egna lägenhet och bästa vännen ever (Fien) var med och kollade på den det var betydelsefullt!
* När jag träffade och blev tillsammans med min underbara Mikael!
* Tunisienresan med underbara Jenny *greaseee lahjtning* hihi, skrattar fortfarande!
* Och sen finns det flera roliga fester att minnas, dagstripper till Göteborg och aa, sådana dagar man trivs.

Men sen finns det dagar som man vill glömma med:

* Alla bråk jag hade med mina föräldrar när jag bodde hemma.
* Mina dippdagar jag har haft de senaste månaderna som har skrämt både mig och en viss älskling.
* Nyheterna av början av denna månaden och på julafton, det är inte rättvist någonstans, hoppas den svenska sjukvården kan ta sig i kragen snart och göra sitt jobb ordentligt, alla tankar går till er varje dag!

Jaa..som sagt det är bara ett urval..nu får vi hoppas på att 2010 blir ett bra år, att jag kan få ett jobb efter mitt vik går ut, att det blir så bra som jag och Micke har tänkt oss när jag flyttar in här på riktigt om två veckor!
Och att folk ska få må bra och slippa massa olyckor och sjukdomar, det har varit för mycket sådant i år!

Nee, jag ska visst iväg och jobba nu ja, så bäst att sätta lite fart!
Men jag vill passa på att tacka alla som funnits i mitt liv öven detta år, det finns några som jag aldrig kommer att klara mig utan, och det är ni som funnits i mitt liv i många år nu, men även några nya bekantskaper som jag hoppas kan stanna många år till dom med!

Mikael, tack för att du orkar stå ut med mig och för att du älskar mig för den jag är!
Jag älskar dig så otroligt mycket! <3

Fien, som alltid ska du ha det största "tacket" som finns, för år efter år har du funnits vid min sida, du betyder så otroligt mycket, älskar dig vännen av hela mitt hjärta!

Nu får ni ha det så bra, hoppas era sista timmar på 2009 blir underbara och att ert 2009 blir ännu bättre!

GOTT NYTT ÅR!

Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag önskar dig, min kära vän, en helt underbar nyårsafton!

2009-12-31 @ 11:35:46
Postat av: Micke

Jag älskar dig med hjärtat mitt!! Låt 2010 bli vårat år.. ;)

2010-01-03 @ 00:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0