Förkylning

Mitt halsont  som ja skrev om sist gick över, men istället är jag nu dunderförkyld..eller inte dunder kanske men väldigt förkyld, så jäkla jobbigt.
Var riktigt jobbigt idag på morgonen, skulle egentligen åka iväg och kollat på Linus luciafirande, men blev kvar i sängen, var så täppt i nästan och halsen var tjock, kunde knappt prata, men nu kan jag både andas genom näsan och prata..:P (näsan rinner istället:P)

Så har inte gjort så mycket idag, gick upp vid tio i elva typ och käkade frukost..har börjat vika tvätt som vi tvättade igår..är juh så jäkla tråkigt..och så har jag duschat och gjort hårinpackning och gjort fransk manikyr på mina små naglar, blev helt okej.
Ska ut och äta och gå på klingande julkort ikväll..få se hur det kommer att gå!
Så måste snart börja fixa mig med tanke på att vi ska träffas redan halv fyra!
Funderar på om ja ska äta nått litet nu eller inte...kanske tar mig lite jordgubbspaj bara:P haha!

Nehe..ska jobba i helgen, börjar 19 imon och slutar 17 på söndag. lite segt måste jag säga..men de ska nog gå..
Nee nu orkar jag inte skriva mer!

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0