Dan före dopparedan!

Ja, imon är det visst julafton, redan! jusses!
Helt sjukt vad fort tiden går, men är färdig med alla julklappar iaf, eller ja ska nog köpa nått till Rocky med, men sen är jag färdig!=)
Ska slå in två stycken med..haha..mycket som ska göras!
Fast även om det är mycket som ska göras så har jag inte känt mig stressad nångång..och det är väl bra? man ska inte stressa i juletider..det är då man ska njuta..fast allt kanske handlar om att jag inte gillar julen egentligen, så då orkar jag inte stressa upp mig..

Iförrgår så köpte vi en julgran, den är fin..älsklingen pyntade den igår!
Själv så bakade jag julkakor..sylviakakor men röd karamellfärg i glasyren för att de skulle se lite juliga ut, men de blev mest rosa tycker jag, typiskt, menmen, lite roligare blev det ändå!
Idag måste jag hem till mig och hämta mina julkläder med:P och slå in de sista julklapparna, kanske träffa fien och byta julklappar, och först ska jag jobba 10.30-14.30..kanske kommer bli en stressig dag idag! nej de får det inte bli!

Nehe, nu måste ja sätta lite fart igen, ska juh iväg till jobbet som sagt!
Men GOD JUL på er!
Jag jobbar imon och sen är det julfirande hemma hos mammsen och pappsen!

Ha en vit jul!
Pussåkram!

Kommentarer
Postat av: emelie

mm, tiden går fort!:D

2009-12-23 @ 09:48:26
URL: http://emeets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0