Tunn i isen

Dit ska vi åka den 13-20 september=) AWWIIII!!! Tunisien alltså om ni inte fattade de;)
Ska bli så jävla gött att få komma iväg, speciellt när de är sånt jävla skitväder ute som de är just nu, så hoppas verkligen på en riktigt solig och varm vecka=) Vi ska ha så kul Jenny=)
2 veckor kvar!

Annars är det bra med mig, jobbade igår, gick kanoners vill jag säga, men fick sådan jäkla kramp i magen typ en timme innan jag skulle gå hem vilket höll i sig ett tag, inte skönt alls!
På kvällen gjorde jag ingenting, var bara hemma och slappade, skönt faktiskt!
Mamma å pappa kom hem ifrån en vecka i Kroatien igår, de skickade mess till mig halv sju på morgonen och sa att de var på väg till flygplatsen, klockan halv nio på kvällen så landade de i sverige, de tar väl 3-3½ timme att flyga, så snacka om att de var lite smått försenade eller, stackars dom! men de hade fått mat och fika å sådär, men ändå, man vill juh bara komma hem när man väl måste hem...:/

Idag ska jag nog inte göra någonting..inget bestämt iaf, så om du vill hitta på något så hör av dig=)
Nehe, ha de så bra.
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vi ska ha det äckligt jävla gött! :)

2009-08-30 @ 20:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0