Trött trött trött

Jag är jättetrött, kommer att decka väldigt snart!
Men eftersom Tom ville att jag skulle skriva så får jag väl göra de då..haha!
Idag har jag jobbat 10-20, varit i domsand och grillat hamburgare och suttit i solen, som var bakom dismolnen..
bakat bullar, ätit varma mackor och ätit bullar..gick hem, inte gjort nånting på snart den timmen jag varit hemma!
Dricker oboy, efterlängtat;) haha..

Om 27 dagar jobbar jag mitt sista pass, fy faen..sen är man arbetslös, jippi! ångest ångest!
Längtar till helgen, då blir det föroppningsvis utgång, verkade som Fien oxå ville ut, kan bli kul med en utekväll med henne, vart ett tag sen!
Kanske ska träffa henne imon, skulle va skojj, inte träffat henne på läänge:(

Nehe..orkar inte skriva mer..

Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va glad att du har haft ditt sommarjobb! Men välkommen i inte må bra ångest klubben!

2009-08-02 @ 22:26:10
URL: http://fiien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0