Time to update!

Hej mina älskade vänner=)
Hur är det med er??
Själv är det helt okej med mig, idag ska jag jobba dag 5 av 7, ikväll ska vi iväg på Länsdansen på fröjden här i Jönköping, ska bli riktigt kul=)
Men tyvärr är det juh dåligt väder..eller? har faktiskt inte tittat ut, man missar hela världen när man bor i en bunker:P hha, nee men jag har persiennerna nerdragna hela tiden eftersom jag bor på bottenvåningen!
Men de lilla jag ser så verkar de mulet, suck!
Kunde väl vart fint väder när det ska va utomhus ikväll! ja suck!
Jobbar hela helgen, men får juh jobba med Anna, haha ska bli så kul=) Kladdkaka it is!

Börjar jobba klockan 15, och innan dess gör jag ingenting, bara tar det lugnt, sov länge idag och åt frukost sent och precis duschat, gött=) skönt att äntligen få sova ut lite!

Jag är hungrig med, jobbigt..:/
Dagens i-landsproblem:P haha..

Jag är sugen på en weekend i göteborg, men hotell och god hotellfrukost, och shpping och utgång och allt!
Blir inget liseberg i år, hinner nog inte med det, skandal juh!!
Nehe, ha de så fint!

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0