It might kill me!



Underbar låt...och jag sitter nästan å lipar när jag hör den..
varför ska jag tänka på honom igen?? Suck!!


Utgång igår igen, började med en redigt rolig förfest hos syrran, sedan bar det av till O¨learys såklart=)
Jag var aningen pissed off, men jag försökte glömma det, och lyckades rätt bra, så fort jag ställer mig på dansgolvet, så känner jag ingenting förutom glädje och en känsla av att bara vara mig själv och ha så kul, och det hade jag=) tack Petra för ännu en rolig kväll!

Men jag är lite seg, men inte så konstgit kanske..haha blir inte party på ett tag nu känner jag!;)
Men om några veckor är jag på det igen, om någon vill?!:P

Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Fiaprutt

Börjar kakan bli gammal? Orkar inte med det hårda festandet varje helg? ;)



Puss på dig <3

2009-08-17 @ 23:52:42
URL: http://fiien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0