Ingen skrivarlust

Nee jag har inte de, jämt förr i tiden så skrev jag jättemycket, bloggar, dikter, allt möjligt..men nu är de aldrig nått, tråkigt faktiskt!
Jobbat idag med Viktoria, vi åkte till Basta Kvarn med alla 3 boende som är hemma, supermysigt, och för en gångs skull va de juh fint väder! Och på vägen tillbaka var vi lite trötta och hade nog fått en liten släng av solsting (är juh inte precis vana vid solen) och det ledde till att vi skrattade en del, haha..det var roligt=) Vet knappt vad vi skrattade åt egentligen!

Efter jobbet har jag bara varit hemma och tagit det lugnt, käkat lite mat..
Ska äta upp min lilla chokladbit som jag har kvar, sen blir de nog till att sova, behövde inte börja fören klockan 10 imon, tack Viktoria, skulle egentligen börjat 8:) gött för mig..
Ska se vad man kan hitta på imon, blir utflykt om vädret tillåter, hoppas det! Men vet inte vart, är jag och Viktoria imon med=)

Tom, grattis på födelsedagen, hoppas du haft en kanonbra dag, ses imon kväll=)

Nehe..Ha de fint!
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0