Hatar tisdagar

Det är nått med tisdagar som bara gör att jag hatar dom, tisdagar är emot mig..blää!
Jobbet idag..suck..säger bara det!

Efter jobbet handlade jag, tog bussen hem och sen bara vart hemma, har ätit laxmackor med brieost och vitlöksost, så jävla gott! Vill att klockan ska bli 22 så jag kan få se so you think you can dance!
Har anmält mig till Salsakurs, men känns inte som jag kommer med..suck, när jag äntligen tatt mod till mig att anmäla mig!

Imon ska jag tvätta klockan 10-14, hoppas inte att de ska behöva ta så lång tid, men de brukar de alrig göra så:)
Sen blir det jobb 16-21!
Saknar sommarvikarierna, vi hade verkligen såå roligt, bästa sommaren man kan tänka sig! iaf i jobbväg!
Måste få träffa er snart, men träffar Anna i helgen, UNDERBART!!! =)

Nee orkar inte skriva mer!
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0