Det gör oooont!

I min mage, haft ont nästan hela dan, och har även ont i mitt öra, ovanligt? neej, är la öroninflammation eller nått som vanligt..är juh inte precis första gången..
Träffat Malin idag, lunchade på Vasa och sedan milkshake på piren och sen en liten runda på stan.
Jobbat 15-21, och nu sitter jag och halvkollar på Gone in 60 seconds, me like..massa fina bilar! Filmen är bra förutom de med, men ett extra stort plus med att bilarna är så fina!

Tror jag ska krypa ner i sängen snart och kolla färdigt på den.
Jobba tidigt hela veckan, hatar att jobba tidigt..menmen!
Måste träffa Linus med någon dag, han kom hem igår, saknar honom såå mycket, men pratade lite med honom i telen innan, men han var upptagen med att leka med bilarna med morfar (min pappa asså).

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0