Snart helg igen

Imon är det fredag, igen! Förstår inte hur fort denna veckan har gått asså:P helt sjukt jöh;)
Men det är skönt..
Igår så gick jag juh bredvid på det nya stället då, och det verkade bra, och har fått schema, så börjar jobba 100% from den 4/5...haha hann knappt ens börja min bredvid gång innan de tog fram schemat till mig..
Hur ska ja palla att jobba 100%, jag har aldrig gjort det innan:O omg..hihi!
Imon ska jag gå bredvid mellan 6.45-10.00 bara, ska vara med när en ska duscha och byta stomipåse, och jag fasar nått så otroligt mycket för detta, jag har vart med en gång för några år sen, och då var jag nära på att svimma, så känns inte så lockande att göra detta!
Menmen jag ska försöka överleva, håll alla era tummar för mig!
Och om det är nån med erfarenhet av detta, hör gärna av er!

Idag har jag inte gjort så överdrivet mycket..
tog det mest lugnt bara på förmiddan å så, satt ute en halvtimme på eftermiddagen typ.
Sedan så åkte jag iväg och tog hand om Linus en stund medan Sara skulle på utvecklingssamtal för Linus, så var där nårra timmar.
Har ätit en macka och tittat lite på tv nu, ska gå å lägga mig väldigt snart, uppstigning 5.20 imon..fy fan vad omänskligt tidigt det är!
Men det verkar vara ett bra schema som jag får iaf, inte så många mornar man börjar 7 och de mornar man gör de så går man nog inte så jättelänge, annars börjar man klockan åtta, och sen annars börjar man nångång på dan..
Och det verkar inte som jag har några nätter, göttans=)

Vet inte vad jag ska göra i helgen, nån som vill hitta på nått?
Kan väl höra av er isf!?

Gaaaah, vet ni vad jag vill just nu!?
Ha någon att dela mitt liv med!
Och så vill jag ha en lägenhet, så nu har jag börjat titta runt lite efter det..
även om jag bara har detta jobbet till augusti nångång, så vill jag ändå ha något eget boende nu, orkar inte bo hemma mer!

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0