Promenad dag 3

Idag vart jag på promenad i 40 minuter, innan frukost, har hört att man bränner mer innan frukost, men vet inte om det stämmer, nån som vet?
Sedan blev det då frukost, macka med rökt lax och brieost, hur gott som helst! och har druckit närmare två liter vatten hittills.
Hoppas man börjar se resultat snart!
Vill kunna köpa min bikini som jag har hittat..hihi..
Fast när jag började med dessa promenader skulle jag försöka att inte tänka så mycket på att jag måste gå ner i vikt, utan att jag gör det här för att må bättre, bli piggare, sova bättre, orka med jobbet som jag snart ska börja på då..
Men det där med vikten, det tränger sig på väldigt mycket ändå!
Var ute och gick en till promenad sen igår kväll med, bara 20 minuter men ändå=) Då kunde jag äta upp mitt sista godis med gott samvete;) haha..!

Igår knåpade jag ihop ett personligt brev och finslipade mitt Cv, så jag söka tjänsten..den tjänsten som jag går på nu då, så håll tummarna!
Jakten på lägenhet går väldigt trögt just nu..hade sökt en lägenhet på Väster som jag verkligen ville ha men fick den inte  :( lite surt.. eller rätt mycket surt faktiskt..så få la fortsätta att hålla ögon och öron öppna!

Ska ner till stan sen, lämna min jobbansökan då, och sen träffa syster och Linus.
Nu ska jag ringa Arbetsförmedlingens kundtjänst och sedan blir det duschen!

Pussåkram


Kommentarer
Postat av: soini

Ja det stämmer. Pga av att du ännu inte ätit något så tar kroppen av "det lagrade" överskottet som kroppen har samlat på sig. Men för att få optimal fettförbränning bör du gå lite längre promenad ca. 40-50 min eller mer. Om inte annat känns det bättre att gå på morgonen. Se till att ät en ordentlig frukost efteråt som håller dig mätt en bit in på dagen, eftersom det kräver energi när du går morgonpromenad.

Om du vill ha ungefärlig samma effekt men inte orkar gå på morgonen... gå då när du inte ätit på ca 2 timmar (samma effekt när magen är tom ungefär) men gå en kvart eller mer extra. :)

Keep up the good work!

2009-04-30 @ 16:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0