Påskhelgen!

I've been working awful hard for you
But you don't say you just hold your breath

Som ni alla vet så har de juh vart påskhelg nu..eller det är det ju visserligen fortfarande!
Men det har vart den bästa helgen på oerhört länge!
På lördagen blev det först påskmat hemma hos Peters föräldrar, gottgott=)
MatTina är grym på att laga mat, som alltid!
Sedan hem till Peter igen och det var lugnet före stormen, korkade upp vid fem, de första kom typ vid halv sex-sex..
När alla hade kommit, då vart det ett riktigt jädra party!

I'm still crazy when I see your face!

Festen innehöll allt och lite till ungefär, har inte sett så många glada miner på länge..sen nyår iaf;) hihi
Vi skrattade och pratade och sjöng och dansade, åt fyllepizza och det var även nakenshow av tre stycken pojkar, haha ni är bara för goa!
Alla som var med under kvällen var alla hur goa som helst, hade träffat de flesta av er innan, men er som ja inte träfftat, det var verkligen hur kul som helst att träffa er, fick massa komplimanger av en av dom, och det betydde hur mycket som helst för mig, fyllesnack kanske, men ändå kändes det så ärligt!
Kvällen slutade med drama, tyvärr! (tänker på dig vännen)
Men under det stora hela så var det den bästa kvällen på evigheter, nee faktiskt den bästa kvällen någonsin.
Jag och Fia var precis sådär flummiga och cpiga som vi ville vara, du förstår inte hur mycket du betyder för mig, och tack för att du fanns där i lördags när jag höll på att bryta ihop!


And we would laugh, laugh till we cried

Igår så var det bara att gå upp och börja städa, det såg ut så ini sjuttsingen..haha!
men när vi var färdiga vart de fint minsann, sen blev det mat klockan 16 typ, kött, kulpotatis, tzatsiki, beasås, stekta champinjoner och lök, och gurka=)
det var så otroligt gott!
Sen gjorde vi ingenting.
Idag har vi inte gjort så mycket heller, tittade på bröderna lejonhjärta, gjorde hemmagjord pizza, sedan åkte vi ut till Torp en snabbis, en raggarrunda inne i Uddevalla och sen var det dags för mig att åka hem, och jag hatade det mer än någonsin, höll på att börja lipa på tåget, men nån motta får det vara!
Gaaah helgen har vart så underbar, och jag saknar min Fien så mycket redan, hon ska ju vara där i 5 veckor till nu!?
Och hur FAN ska jag överleva utan dig gumman!?
Vi måste ses när du kommer hem näst nästa helg, längtar redan!
Och alla ni som har vart med i helgen, ni är bäst! <3

You making me lie, happy alone

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej min underbara!



Vem börja nästan gråta när jag läste detta nu. Du är så underbar kaka och jag vet inte vad jag skulle göra utan dig i mitt liv!

Det har verkligen varit en underbar helg! Den kommer jag leva på hela tiden nu när jag är här. Du kom hit när jag som mest behövde det, fast det redan var bestämt, men endå :b

HA det underbart när jag kommer hem för det kommer nog bli föera dagar eftersom jag har tandläkar besök :b



Love you gumman! <3

2009-04-13 @ 23:08:30
URL: http://fiien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0