Nu är livet nästan fulländat!

Idag mår jag som fisken i vattnet, okej min näsa är lite snorig, men det skiter vi fullständigt i idag!
Jag sitter på balkongen, precis som igår, fast idag är det mycket varmare och jag har mer ro i kroppen till att sitta här, och vem vet, man kanske kan få lite färg till på köpet;)
Har suttit här och käkat glass, underbart, glassen blir så mycket godare när man kan sitta ute, och den smälter lite sådär..okej den smälte rätt mycket. haha!
Solen gassar på som tusan, det är lite liv och rörelse här, jag känner doft av mat, typ våfflor eller liknande, allting luktar så mycket godare när det är sol, eller luktar det godare för att man mår bra!?

Idag känns mitt liv nästan fulländat, när man kan sitta såhär och njuta i solen och det känns som sommar, när vindarna fläktar och man inte fryser av dom, då känns det som sommar, och så glassen som jag käkade då, det var pricken över i:et så att säga.
Jag mår bra, jag lever idag, även fast om jag inte gör så mycket vettigt så trivs jag, solen gör en glad helt enkelt!
Nu är det bara en pojkvän som fattas, och mitt liv skulle va fulländat till max...!

Igår vart det bowling, gick verkligen skitdåligt!
Har nog aldrig spelat så dåligt som jag gjorde igår..blää!
Efter det så käkade vi på Alfredo på Rosenlunds torg, jag tog en kycklingsallad, och det var ingen glasbit i, som tur va;)
Men när vi satt där och åt så kom vi in på att tänk om man skulle vara tvungen att äta upp all mat, så säger jag
"ja annars får man betala restskatt"..haha jag tyckte det var skitkul!
Såhär i deklarationstider och allt:P
Halvtittade på hockeyn igår, och de vann juh! hur underbart som helst, Hv mot guldet!

Nån som vill komma och göra mig sällskap här på min balkong, det skulle va trevligt att ha nån att snacka lite skit med;)
Imon blir det fika med tjejerna klockan 12, trevligt värre! på Vasa, men om det är sånthär fint väder så borde vi överlägga att sätta oss på någon uteservering, finns inget bättre än att sitta på en uteservering jöh!

Mamma sa igår att om det är såhär fint väder i helgen så borde vi åka till Göteborg, gissa nån som blev glad då;)
Så hoppas verkligen att hon menade det, och att jag får följa med så inte bara hon och pappa ska åka, isf åker jag själv:P haha

Jag drömde om dig inatt!

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0