Ledighet

Vad det är skönt att va ledig när man vet att man snart ska börja jobba 100%..inte alls den där jobbiga känslan av att bara gå hemma längre, skönt!
Ska jobba på fredag 7-13 så de blir inte mycket av min valborg imon..

Nu ska ja åka ner till jobbet för att hämta ett papper så jag kan söka den tjänsten som jag går på nu i sommar, haha flummigt va!? ja lite..
Annars är det bra med mig..har vart ute å powerwalkat 30 minuter idag, likaså igår, även gjort 100 situps och lite andra magträningar...magen ska bort!
Så hoppas verkligen jag kan hålla detta nu, peppa mig allt ni kan och lite till!
Det värsta är att man blir mer hungrig, och så ska man försöka äta mindre..shit de är svårt!

Nehe, nu ska ja dra mig!
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktig du är karin med träningen!!

Fyll ut mer grönsaker så kanske inte magen vrålar lika mycket! Kraaams!

2009-04-30 @ 11:04:52
Postat av: Malle

Guud vad du är duktig!!!!!! Vi går mot samma mål! Men jag kommer inte kunna jobba bort min mage för den är ENORM, men jag ska minska den iaf =) Puss

2009-04-30 @ 12:17:22
Postat av: Lisa

Heja KAKA!! :D Jag tror på dej :D

2009-04-30 @ 15:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0