Grymt kul kväll!

Det var precis vad jag hade igår!
Skulle bara åka ut till Taberg till Jenny, Malin, Rikard, Christian och deras kompisar och säga hej, jag kom dit vid halv åtta och åkte visst hem strax efter två, det blev ett långt heeeeeeeeeeej! hihi.
Men allvarligt, kvällen var hur kul som helst, och jag var helt nykter men kunde släppa loss ändå, helt underbara människor var det som var där, förutom de som jag redan nämnt var det Sofie, Niklas och Kalle.
Hur trevliga som helst=)
De höll på att spela kubb när jag kom, så hoppade in i det laget som vann, rätt glassigt:P haha
Sedan så skulle de käka, jag hade redan ätit så..
Sedan spelade vi brainstorm, tjejerna mot killarna, tjejerna vann!
Sedan blev det buzz, tre omgångar och tjejerna vann 2 omgångar=) Sedan sjöng vi singstar, och tjejerna vann juh på det med, men måste säga att killarna vann på underhållning iaf..haha, vad jag skrattade!

Jaa, det måste vi göra om snart alltså, för så kul var det!
Tack tack tack!! till er alla!!  Puss på er!

Nu ska jag åka och hämta Sara och Linus, de ska äta lite här och så, sen ska vi åka till Habo till mormor, men jag åker nog till Malin medan de är där..eller det beror på när vi ska åka dit:P hihi..

Nehe, ha de så bra!
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Grymt kul var det, helt klart! BTW, Han heter inte Kalle utan Klas:P Haha.

2009-04-19 @ 17:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0