Fy fan va surt jag har

Jaa...denna dagen blev lång och tråkig, dock har jag varit en sväng på a6 med syster och Linus..
Och sen på Rusta...men klockan är ändå bara knappt fem..fy fan..
evighet kvar tills man kan gå å lägga sig juh..Segtsegtsegt!

Finns inget att göra ikväll heller, bara för man ska upp å jobba imon..
sen skulle jag nog inte haft nått att göra ändå eftersom alla jag känner är upptagna, för folk har liv..
vilket jag inte har!
Synd att man inte hade egen lägenhet nu..kunde man iaf ha haft på musik, tatt sig nått gott att dricka och slängt på nån bra film och ätit massa godis..:/
Eller de går väl nu med..men inte lika mysigt..:/

Jaha så är det..
hej då!

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0