Färgelanda

Nu är jag i Fla, det har jag vart sen igår visserligen!
Igår kväll blev det tacos och simpsonsfilmen, najs=)
Sara och Johan var även här och gjorde oss sällskap..trevligt=)

Ikväll blir det fest så det står härliga till!
Ohh ska bli så kul!;)
Snart ska vi åka ut till Peters föräldrar där det blir käk.

Undrar hur man ska ha håret ikväll..funderar på om vi ska testa att våga det.
Spännande...:P eller inte så kanske.

Lihvet, hoppas du hade en bra födelsedag igår=) Jag ser fram emot en fika med dig nu=)
Malleballe, hoppas de går bra att jobba i helgen=) Tänk på pengarna så vi kan åka till ullared och shoppa;) hihi

Glad påsk alla sötnosar!

Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha du ser hur pfta jag e på nätet nu, =) . Jobbet har gått bra. har en veckas ledigt nu, slå en pling när du vill ses! Puss

2009-04-14 @ 22:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0