"Du låter som de i HV"

.."och det är juh bra!"
Hahaha jag skrattade lite här för mig själv, var Johan i talang som sa de till en som kommer från Jönköping, haha
och efter det så knäcker Bert ur sig:
"jag håller på HV"..haha, så han gick vidare..och vilken hemsk dialekt det är:P hahaha..
Men visst håller vi på Hv71!

Idag har jag gått bredvid på jobbet då, var juh med om stomigrejen, och det gick hur bra som helst, jag svimmade inte eller nått, jag var med hela tiden, jag sa till i förväg att jag är väldigt äckelmagad av mig, men hon sa att de va lugnt om ja gick ut isf, men jag stannade kvar;) duktiga jag..men jag vill lova att jag har funderat många gånger varför i hela helvetet jag jobbar med det här...hmm..
men det är så mycket som väger upp alla sådana där saker..en som bor där på boendet, hon är förlamad i ena armen och har därför stelopererat den, så kan inte använda den nånting, men hon är ändå helt makalös, hon gör nästan allt själv, duschar, tar på sig kläder, och det coolaste av allt, hon tar på sig och knäpper bh:n själv, hur fan gör man det!?!?! Jag tycker det är svårt ibland att ta på sig bh:n med två händer:P

Efter jobbet så tog jag mig en promenad hem, stannade till på ett konditori och köpte två frallor, stannade även till på VIP och köpte kvällens godis.
Jag var rätt genomsvett när jag kom hem, haha var juh hur varmt som helst ute, när jag kom hem satte jag mig på balkongen och åt mina frallor och blev kvar i nästan 3 timmar, och lite röd blev jag visst..har haft lite solfrossa och ont i huvudet, drack alldeles för lite vatten..

Nehe, om man skulle koncentrera sig lite på Talang och godisätandet, haha!

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0