Dålig uppdatering

Jag har inte uppdaterat nått under helgen, men tror inte det är nån som har brytt sig så mycket om det ändå så..:P
Helgen var rätt lugn, fredagkvällen med Malin och Christian var supertrevlig!
Lördagen så jobbade jag hela dagen, för att bara sovit max 4 timmar under den natten så gick det över förväntan att jobba..
Igår så fyllde systeryster år så då vart det kalas hela dagen, det var mysigt!
Idag har jag träffat syster och Johanna på stan, trevligt=) sen kom Sara och Linus hit en sväng med..sen har de vart lugnt.

Jag mår bra, ha fått ont i ryggen känner jag, inte kul alls..och vet inte varför heller:/
Måste nog börja träna..
Vill gå ner minst 5 kg så..jag vill gå ner i vikt, men har ingen motivation till att göra nått åt det, alltså börja träna..men får ångest varje gång man tittar sig i spegeln, för det enda ja ser är en mage som ser gravid ut i sådär 7 månaden eller nått..inte så kul, men det är bara jag som kan göra nått åt det, önskar att det fanns nån som sparkade mig i röven en stund varje dag så jag tränade lite mer och slutade upp med lite av det onyttiga, inte med allt för det skulle jag aldrig klara!

Nehe, nu blir det sängen!
Pussåkram


Kommentarer
Postat av: Emelieviktorsson

Vi kan sparka varandra i röven du och jag! Jag vill också komma igång med träningen men motivationen att börja är gaaanska långt borta. Så, här får du en kick i röven av mig, ut och spring med dig nu jänta :) haha

2009-04-28 @ 12:33:41
URL: http://www.metrobloggen.se/viktorsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0