Balkongsolning

Idag sitter jag på balkongen och skriver detta blogginlägg!
Har suttit ute till och från nu i 2 timmar typ, har vart jätteskönt, men det börjar blåsa mer och mer, så är kallt när det blåser, annars är det hur skönt som helst!
Tänkte att man kanske kunde få lite färg, men det får man nog inte än, solen är inte såå stark än..eller?

Ikväll blir det bowling!
Jag ska spöa kärringarna, nån dom har nått bra tips på hur man spelar bra?
Sommaren 07 så spelade jag juh flera gånger i veckan, och började bli riktigt bra på det, men nu har jag inte spelat sen början av september tror ja, och då förlorade jag, som vanligt:P haha..
Så det sitter inte i, och sen ska vi spela på det uppe i racketcentrum, och jag gillar verkligen inte deras klot! menmen, hoppas det går bra ändå, ska bli kul iaf!

Sen är det hockey ikväll med, min syster gjorde ett försök att lura mig genom att säga att det inte blir nån match pga magsjuka, yeah right sa jag då, inte så troligt va!? haha..så den gick inte;)
Få se vart jag kollar på hockeyn nånstans, om det blir hemma eller hos Stefan...:/
Skulle vilja titta på typ Olles, men ingen som vill följa med, tror jag inte, kan inte komma på nån som är sådär jättehockeyintresserad av mina kompisar, förutom Fien då, men hon ska juh jobba:P
Så är det..
Snart dags att börja laga lite mat med, har tvättat en maskin och precis hängt ut det, och även plockat in tvätt..
Annars rätt lugnt.

Hade en sådan konstig dröm inatt btw..drömde om att jag, eller det var hur jäkla många som helst som jag känner mer eller mindre som var med på semester, vet inte riktigt vart vi var..men det var ett himla mysigt ställe, lite sådär gammaldags, myspys! Och jag badade så träffade jag världens snyggaste kille, fast han var rätt gammal,. men va fan det var juh bara en semesterflirt..på kvällen så var det underhållning på en resturang, då denna killen skulle underhålla, och jag var i hans rum, som liksom var bakom all publik..så när han gick ut på scen så kom det in en massa killkompisar och undrade vad fan jag höll på med, jag kunde juh inte va tillsammans med honom eftersom han var alldeles för gammal för mig, men så kom Micke min gamla jobbarkompis och förklarade för killarna att det får jag visst, att det var en rolig grej typ..och då lugnade killarna ner sig..sen vaknade jag:P haha
Han var så jäkla snygg!! Tack Micke för att du är så förstående;) hahaha..
Menmen, så är det..
Snart kanske det är min tur att hitta nån? som inte bara är en semesterflirt;)

Nee nu ska jag gå in, börjar bli kallt nu, jävla blåst!
Blås iväg med dig!

Pussåkram!

Kommentarer
Postat av: jennie

solen är ju som starkast nu.... :O! det är därför man inte ska sola

2009-04-01 @ 14:03:34
URL: http://jennieskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0