Varning för känsliga läsare!

Hahaha jag typ skrattade sönder innan! Åt mig själv, för mig själv!
Jag satt och åt godis, så satte jag en bit i halsen..så var det inget mer med det, till en början, för helt plötsligt börja de svida i hela näsan och halsen och allt:O öhh tänkte jag då.
Så jag tänkte att de kanske känns bättre om jag snyter mig, så sagt och gjort så gjorde jag de, det var bara det att när jag snöt mig så kom godisbiten ut! FY FAN VA ÄCKLIGT!!!
Men gud va ja skrattade, för de va kul, men så jäkla äckligt!

De svider fortfarande faktiskt!

Igår var det lite partajj som gällde, hade en mycket trevlig kväll!
Hamnade på karlosson, även fast de är lite äldre människor där så va de riktigt kul faktiskt=)
Sov inte ett skit inatt för jag mådde så dålig, eller somnade först framåt halv sju på morgonen och sov till tio typ, så fyra timmar knappt, woho!

Så måste gå och sova nu, ska till arbetsförmedlingen imon, fy fan va surt!
Sen ska ja leka med Sandra, hoppas jag! måste skicka ett mess till henne sen och fråga om hon fortfarande vill leka med mig!

Trodde att Tuffs skulle åka till Sävsjö idag, men Daniel kunde inte hämta honom, så han blir kvar ett par dagar till, har ingen aning om när han åker faktiskt, känns skitjobbigt att lämna honom, men det är bäst så för alla parter.
Han ska förmodligen bo ute i Vallsjö, blir bra att bo ute på bondgården, bara han kan vara snäll mot de andra katterna och kossorna, och hästarna och hundarna:P hihi
Min lilla skitkråka, han är världens sötaste!

Tittade på Coyote Ugly idag, fy fan va ja älskar den filmen, ja vet, jag är tjejig när de gäller sånt!
Hade inte sett den filmen på evigheter, och han är bara så snygg som är med där i, och så charmig dialekt, i like it!

Nee som sagt, nu måste jag sova!
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Sara

Fasen vad gott, kommer bli kanonkul att åka dit :D

2008-09-30 @ 12:55:04
URL: http://sarastavaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0