Tuffs i mitt hjärta!

Usch, var och lämnade Tuffs ute i Vallsjö Stom igår (daniels pappas gård), och fy fan va jobbigt de var.
Men han kommer få de bästaste bäst där ute! Hoppas jag..joo men det är klart han kommer att få de!
Men det är så otroligt tyst här hemma, fy fan!
Så tomt, allt påminner om Tuffs, som idag när jag duschade så var ja färdig och drog bort duschdraperiet så låg inte Tuffs där som jag trodde han skulle göra. Det är ingen som kommer och möter en när man kommer hem, det är ingen som jag får busa med, ingen som jag får kela med..usch det är så tomt!
Det spelar ingen roll hur högt man spelar musiken eller har på tv:n, det är ändå så himla tyst, jag förstår inte hur det kan vara så, kommer ta lång tid innan jag vänjer mig vid det!
Tuffs min älskade katt, jag kommer snart och hälsar på dig!

Såg även valparna igår, fy tusan vad söta de är, stora har de blivit med!
4 månader blev dom igår=) Gullipluttar, och så snälla var de, de sa inte ett knyst!
Bobby var söt, men gud va han skällde, han kände nog inte riktigt igen mig:/
Ville, deras ena katt, påminner lite om Tuffs, men gud va liten han var, kändes som han hade blivit jättesmal!
Maya såg jag aldrig, men pappa sa att de trodde att hon inte skulle överleva, hon har blivit jätteliten, fast hon är bara en kattunge fortfarande, och hon var helt matt, hoppas hon blir starkare, för hon är en sådan fin katt!
Kossorna verkade må bra=)
Giza och hästarna såg ja inte till, inte Ritza heller:( Men en annan gång!

Var på arbetsförmedlingen igår, sedan hos Sandra.
Vart på arbetsförmedlingen idag, sedan hemma och bara tatt de lugnt, lagade pastasallad med varm kyckling, mycket gott! Även gjort muffins, det var med gott=)

Är trött, ha lite ont i huvudet, fick sån kramp i magen innan när vi hade fikat, men de har gått över, som tur är, för det var inte skönt!
Jävla skitväder är det oxå, inte konstigt att man känner sig som man gör.
Jag frös så innan så jag tog på mig fleecetröja över en stickad tröja och linne, och mina duntofflor, jag har fortfarande på mig det, men kan inte påstå att det är särskilt varmt ändå, jag är normaltempererad, det är så himlans kallt hemma hos oss!

Igår när vi hade vart i Sävsjö så åkte vi till Syrran, hon hade fått konstiga utslag och var helt svullen, så hon och pappa åkte in till jourcentralen, och jag var hemma med Linus, världens snällaste älskade barn!
Han somnade vid kvart över 8 när vi satt och kollade på tv, duktig jag är=) han grät nästan ingenting när Sara gick, skönt!
Sara kom hem och domen var nässelfeber! hmm, konstigt! men det blir nog bra när hon har fått lite tabletter nu=)

Nehe..
ska göra nånting, lägga mig å sova på soffan en stund kanske:P
Sen ska jag åka till systeryster och Linus idag med=) Idol och Maria Wern- Främmande fågel står på schemat!
På fredag blir det Göteborg och förmodligen Färgelanda med Fia och Sara, treevligt=) Äta kinesmat, hihi!
Och shoppa om man hittar nått:P som jag förmodligen inte gör..haha! Men de är bra de, för då slipper ja slösa mer pengar:P

Nee nu ska ja göra nått annat som sagt.
Ha de fint!
Pusssåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0