Tankar, tankar, tankar

Är vad som finns i min lilla hjärna just nu..
Fast jag vet knappt vad det är för tankar, bara en enda stor röra som gör att allt bara känns så, tomt!
Ja det är helt tomt där uppe (ja syster, som vanligt:P)
Jag hatar när jag känner så, när de är 150miljoner känslor samtidigt, jag vill gråta, jag vill vara själv, jag vill prata med någon, jag vill vara med någon, jag vill inte prata med någon, jag är arg, jag är besviken, jag är glad..jag vet helt enkelt inte, för det är för mycket just nu. eller är det för lite? jag vet inte.

Mitt liv är boring, jag vet att jag sagt de förut men kommer förmodligen säga de många gånger till..
mitt liv är inte lätt just nu, inget jobb, inte haft de på två månader nu, och det är riktigt ledsamt, jag vill göra nått med mitt liv, jag sitter hemma hela dagarna, och de är väldigt tråkigt..så snälla ge mig ett jobb nu, eller nånting som jag kan göra iaf! Jag blir galen, på riktigt snart!
Jag kommer inte gå in i väggen för att jag jobbar för mycket, utan för att jag mår skit av att inte göra ett piss..
Vart ska man ta vägen?
Kanske ska ringa min gamla chef å fråga om hon har nått jobb till mig och flytta till Sävsjö?
Haha, aldrig i livet..

Jag vill juh så gärna till Gbg.
Efter att ha vart där i helgen, så vet jag ännu mer att det är där jag vill vara.
Jag skiter i om jag inte har några kompisar eller nått där. Jag är van och leva ensam, och det säger jag inte för att jag eller ni ska tycka synd om mig, utan det har vart så, va så när jag bodde i sävsjö, men de gick bra, och jag har ingenting att göra här heller så.
Jag har ingenting att förlora om jag flyttar dit, jag kan bara få en nystart i livet, och det är precis vad jag behöver, och jönköping finns juh alltid kvar, även fast jag absolut inte vill vara här, allvarligt talat, hur tråkig får en stad vara?
Jag menar Jönköping, de finns verkligen ingenting att göra här. Folket är skittråkiga, det finns ingenting att göra, liksom vad har vi för bra krogar? absolut inga!
Vad finns det att göra här? absolut ingenting, gå på stan och a6, hur längesen va de inte man tröttnade på de då?
Gå på bio, det kostar en jävla massa pengar, likaså allt annat, som bowling, bada, och aa..
Så nee, jag vill härifrån, och även om de inte blir gbg, så ge mig någon annan stad, så jag kommer härifrån, för jag klarar allvarligt talat inte av att vara här, i fucking hate it!

Menmen...
jag saknar helgen, varför kan man inte vrida tillbaka tiden och göra om de igen?
Varför är de ingen som har kommit på tidsmaskinen, eller varför kan man inte få stanna tiden i vissa lägen, så man bara kan få njuta av att ha de underbart, så som man ha de nångång då och då?
Varför kan inte de gå för? surt fakitskt, men ingen har vart så smart å kommit på en sådan grej än, tyvärr!

Liseberg igår, när man typ satt i kanonen, och ska skjutas iväg, första gången vi åkte den igår så hade de inte de där "hjärtljudet", utan man bara sköts iväg, fy fan va häftigt de är, helt oberedd så bara PANG! så är man iväg upp för en backe i 75 km/h, men sen går den banan väldigt sakta, haha!
Eller i balder, när man åker upp för den långa branta backen, wiii man blir nästan lite höjdrädd, men så åker man ner för backen, och det suget som blir i magen, fy fan vilken go känsla det är!
Och i uppsvinget, jag som aldrig åkt den förut, jag va så jäkla nervös, Dieter bara stod å skratta åt mig innan vi åkte den typ, och jag skratta mest när ja satt i den, för de va så cool känsla, är liksom 40 meter över marken, man svinger i 120 graders vinkel, de är rätt mycket, kändes typ som man skulle åka ur, för man har inte så mycket till skydd eller vad man ska säga, man sitter inte fast särskilt bra, är bara en båge över benen, som den på rainbow när den fanns, fast okej, denna låg juh mer på benen då..
Men de va riktigt rolig, man kände sig fri på nått sätt, för alla vet hur härligt de är att gunga fort och högt, alla har vi väl vart barn (även fast ja fortfarande tycker de är kul) tänk då att sitta i en jättestor gunga som går jättefort, awiii!!
Det jag försöker säga med allt detta Lisebergs snack är, att de va underbart kul, det var en väldigt bra period i mitt liv, även om den bara varade ett par timmar:( tyvärr..eller jag vet egentligen inte vad jag ville säga, ni får tolka de som ni vill..


Jaa, vad ska man säga..jag är helt tom i huvudet med massor av känslor. hur går det ihop sig? jag förstår inte de, tänk vad mycket det är här i livet som man inte förstår sig på!

Har börjat ladda upp bilder från Saras kamera från bulgarien, så nu är första dagen färdig på bilddagboken.se alltså!
Vi tog grymt mycket bilder med hennes kamera, det var den som fick följa med överallt, men fy fan vad kul vi hade, återigen så vill jag ha en tidsmaskin så jag kan åka tillbaka dit!
Göra om allt, allt party, shotsen, drinkarna speciellt mojito! fy fasiken va gott det är!
Undra om de gör den nånstans i Sverige? nån som vet?
Såg några få bilder från turkiet med fien och dom innan med, åhh saknar det oxå, vara utomlands med sin bästa kompis är oxå väldigt roligt, även om det var en betydligt lugnare vecka, hehe. men kul hade vi!
Nu har jag sådär 1024 bilder på bilddagboken.se ..oops..

Jag vill vara bra på nått, jag vill göra nått, ha en hobby, ett intresse, shit vilket tråkigt liv jag har..
om man ändå skulle börjat dansa, men nu är det för sent och anmäla sig..:(
Få väl börja till våren..tänk att de gick ett par år innan jag började dansa igen, i skolan menar jag.
Dansade juh i en grupp ett par år när jag gick på högstadiet, men jag hatade läraren, hon fick mig att sluta dansa, hon fick mig att hata att dansa, fy fan för henne! men när jag började dansa igen i skolan på gymnasiet, i trean så kände jag att jag hade saknat det som bara den, och nu är det längesen jag dansade så..igen. Men jag vill börja med det igen som sagt. Kanske till våren, när jag vet hur min framtid ser ut, förhoppningsvis!
Men jag vill ändå vara bra på nått, men jag kan inte komma på nått som jag är bra på..hmm:/

Jag vill tillbaka till helgen, okej de är fortfarande helg, men alltså till fredags och igår! det var mycket bättre då än vad det är nu.
Och jag har bara en person och tacka för det, och det är du Dieter, så TACK!!

Och jag har skrivit en himla massa, men jag tror det behövs, ingen kommer någonsin orka läsa allt det här, och det kanske är tur det, för då är det ingen som vet om mitt svammel..haha, mitt patetiska svammel som de egentligen är.
Men ibland så bara måste man skriva av sig, och när jag måste göra det, då brukar det oftast bli en himla massa.
Kommer ihåg på den tiden då jag skrev blogg på lunarstorm, då brukade de oxå bli en hel del väldigt långa inlägg.
Så skriva är nått jag kan, men inget jag är bra på, men jag skulle vilja va bra på de, tänk att nångång få ge ut en bok, typ en diktbok, bli en ny Karin Boye eller nått sånt.
Visst gör det ont när knoppar brister..och visst är det så! Det gör ont!
speciellt om det inte är någon som står vid ens sida när knoppen brister, och det där får ni tolka precis som ni vill. men jag vet vad jag tänker, men jag tänker inte skriva det!

Jag vill ha någon vid min sida, någon som är min, ja kanske en pojkvän. fast egentligen vill jag inte det, jag är inte redo för ett förhållande, eller?
Men om man tyckt om nån väldigt länge, så kanske det är precis vad man borde satsa på?
men nee..jag gillar singellivet, för så kul som jag hade med Sara och isa i bulgarien, så kul kan man inte ha de om man inte är singel..jag menar, man kan flörta hur man vill, man kan göra vad man vill, man kan träffa sina kompisar hur och när man vill. inte för att jag gör så mycket av den varan utav nått av de men ändå.
Men jag vill ändå ha nån vid min sida, få känna den där tryggheten, ha någon som tycker om en, någon som älskar en för den man är och inte för den man borde vara. någon som jag kan vara mig själv med, som jag har hört att jag inte var i mitt senaste förhållande, som jag har tänkt på så är det nog sant. jag försökte vara mig själv, men jag försökte nog för mycket så det blev bara fel, jag var för osäker i vårt förhållande, och om man är osäker i ett förhållande så kan man inte vara sig själv, men varför varade det förhållandet så länge som det gjorde? vi älskade varandra, men tydligen inte så mycket så vi kunde vara oss själva, inte jag iaf, så det var väl därför de brast, inte konstigt att de blir fel hela tiden när man försöker för mycket, så det är något jag har lärt mig iaf, och det är juh alltid positivt!

Och jag vill skriva så mycket mer, men återigen, jag är för tom på nått sätt, så jag vet inte vad jag ska skriva!
Klockan är över 22, och jag som hade tänkt att gå å lägga mig vid 22 idag, bara för att vara duktig, bara för att jag kanske ätnligen skulle lyckas somna innan 24..
men de kommer bli svårt även inatt..ligger vaken länge på kvällarna och bara tänker, på allt och inget. förutom igår, då somnade jag hur fort som helst, även fast jag är helt slut om kvällarna så kan jag inte somna, förutom igår då.
Och jag tror jag har en aning om varför ja lyckades somna så fort..ni kanske oxå förstår, det är något jag redan nämnt, det börjar på tr och slutar på ygghet...kan ni lista ut de då?
Jag antar att de va därför, för jag hade svårt att somna i fredas med, eller inte lika svårt, men lite, och när jag väl hade somnat i freda så sov jag väl i typ 3 timmar, sen var jag vaken i 1½ eller nått, å sen sov ja kanske tre timmar till, så då kunde jag inte somna om utan låg vaken, istället för att ligga vaken för att jag inte kunde somna när ja gick och la mig, fattade ni de där?
Så aa..igår kunde jag somna gott, och sov nog hela natten..ikväll, det kommer inte bli lätt alls!

Nee, nu måste jag sluta att skriva och gå å lägga mig.
Men ha de så bra, inte för att någon läser det här förmodligen, men ha de så bra ändå om de nu råkar vara någon som läser det!

God natt och sov gott, för jag vet inte om jag kommer lyckas, för jag kommer ligga å tänka på en sak ikväll..
fan oxå!

Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Fiiien

jag läste allt ;) jag saknar dig gumman! Härligt att du haft en bra helg. Nu ska jag lägga mig igen. Min mage är kass idag. Så jobbigt :( Älskar dig!

2008-09-08 @ 07:14:43
Postat av: Anonym

Jag tror faktiskt att bio, bad och bowling kostar i Gbg med :)

2008-09-08 @ 16:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0