Stan och solning

Idag ville jag bara inte sitta hemma som alla andra dar, så jag tog bussen ner till stan, likaså mamma så bjöd hon mig på mat på mcdonalds, usch va ja hatar att äta där, man känner sig så grymt äcklig!
Sen skulle mamma vidare till jobbet, så jag gick en sväng på stan, gick in på H&M för att hitta nått att köpa för mina presentkort, men hittade inget intressant.
Så gick upp till Meddo vid Sofiakyrkan och solade 16 minuter;) så liiite brunare är jag nog igen..och fräknarna tittar fram igen jennie;)

Sedan så gick jag till torpa, köpte mig en dricka och sen hoppade jag på bussen och åkte hem!
Så nu sitter jag här, Tuffs sitter i fönstret och är söt, han har vart ute på baksidan i över en timme=) Så han är nöjd!

Jag är partysugen, jag vill ut och dansa!!
Någon som vill följa med?

Annars så är det okej med mig, samma gamla vanliga liksom!
Livet rullar på så att säga, letar jobb och sådär, men inget napp än.. eller jo jag kanske ska få börja som timvikarie på ett gruppboende, får reda på detta imorgon!
Så håll tummarna;)
För jag är så otroligt jäkla trött på att gå hemma nu!

Neee nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, snart kommer pappa hem, så få väl gå å sätta på kaffe till honom:P
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: sis

vi ska ut imon.

2008-09-18 @ 16:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0