Mina böner har fått ett svar

Ja, det kanske finns en Gud iaf, vem vet?
Va på arbetsförmedlingen idag, gick bra..vänta massa länge för å sen prata i typ två minuter..
Köpte med mig frallor och fika hem, har suttit vid denna dumburken, har skickat in ansökan å sånt om au pair jobb till Nya zeeland, jag hade visst tilräckligt med timmar barnpassning, har juh prakiserat 6 veckor på dagis, och sen har vi juh alltid Linus att "öva" på, haha!
Och när ja precis skickat iväg allt sånt, så ringer de i min lilla röda telefon, då är det en tjej som jobbar som personlig assistent i Göteborg som hade läst min ansökan och de var väldigt intresserade, så på fredag ska jag till gbg å träffa dom=)) hihihi va roligt!!
Så snart kanske jag äntligen får flytta til Göteborg, snart kanske jag kommer iväg från denna jävla håla! HOPPAS!!
Så nu är det bara en lägenhet som måste införskaffas, vilket inte kommer va så lätt..
För jag har goda chanser till att få de där jobbet, ja menar, de vet att jag bor i Jönköping, å de vill väl inte att ja ska åka till gbg bara för att liksom, å sen skulle de anställa en nu, och sen skulle de anställa typ 5 stycken om kanske 2 månader, så om jag inte får de nu, så kanske jag ändå får det om 2 månader, så aa..eller ja ska inte säga för mycket för allt kan hända, men jag hoppas verkligen, så håll tummarna för mig!!
Så, nån som vill följa me till Gbg på fredag??


Jaha jaja, så är de..ska se om Fien vill komma hit sen på hemmagjord pizza!?
Skickat mess till henne men inte fått nått svar!

Gaaaah jag är så glad just nu, för snart ska ja få flytta från den här hålan, få flytta ifrån mina föräldrar..nej jag är inte elak, det är inte lätt att flytta hem till sina föräldrar när man en gång flyttat hemifrån!
Men om ja ska flytta nu, så ska jag ALDRIG mer flytta hem, så det så!
Nu är det på riktigt!

Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är så jäklans glad för din skull :D Det kommer gå kanon på fredag! Förlåt om jag inte kom idag. Men tittar nog förbi en stund sen imon :) PUSSPUSSPUSSPUSS!

2008-09-10 @ 20:53:11
URL: http://fiien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0