Jag vet

Jag vet vad jag vill med mitt liv, men mitt liv vill inte göra det med mig!

Just så är det, jag vet hur jag vill att min framtid ska se ut, jag har visioner, planer och hopp om livet, men mitt liv verkar inte vilja göra dom här sakerna med mig, vi har nog aldrig riktigt varit vänner!
Men vem vet, en dag kanske vi blir det!

Imon hoppas jag på att jag ska få ett telefonsamtal eller mail eller vad som helst, som kan ge mig en push på vägen, inte för att jag tror att det kommer hända men vem vet!?
Åkte till EKO innan, köpte mitt godis, så nu har ja en påse med massa godis, och jag är inte ens sugen på godiset som ligger i den:P
Åkte sedan vidare till Coop för att inhandla lite grejer där, träffade min gamla "dagpappa" alltså de var min gamla dagmammas föredetta man, det var roligt, det tyckte han nog med, han kunde inte förstå att det var sådär 14-15 år sen som jag SLUTADE vara hos dom, haha!
Jag känner mig gammal!
Jag har ett sinne som är typ som en 10-årings men jag är 20 år, konstigt, vad hände på vägen?
Jag tror allt gick för fort, att vi var tvungna (hur fan stavas de?) att växa upp så fort, så att mitt sinne liksom inte följde med riktigt som de skulle.

Fy fan va jag är övertrött, skriver massa skit just nu!
Men jag måste berätta en sak, jag vet inte hur jag ska berätta de för att inte bli kallad rasist, men det var så otroligt roligt, tycker jag iaf.
Men det var iaf såhär, att jag, mamma och pappa gick från garaget innan, kom gåendes där med våra blommor och så går vi förbi en invandrare, och efter ett tag säger mamma "det blev juh nästan lite exotiskt här" och fy fan vad jag började skratta, men undra om de är någon som förstår!?
Haha, mamma menade det absolut inte så som jag tänkte, jag vet faktiskt inte varför hon sa så, men gud vad jag skrattade!

Ne nu måste jag sova!
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0